Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.05.2014 00:14 - Можем ли да продължим?
Автор: pettya Категория: Тя и той   
Прочетен: 654 Коментари: 0 Гласове:
1



Хмм,, по дяволите... Защо след теб не мога да бъда с друг?
Около мен постоянно има хора.. Най-различни, но очите, сърцето ... Теб .. Само теб търсят..
Опитвайки се да те намерят в другите, но не ... Прегръдките, целувките, начина по който докосваш..
Просто уникален-незаменим..
Казват няма незаменими хора, но не-лъжа е.
Веднъж някой заел ли е място в сърцето ти-никога  няма да си отиде.
Знам, че всичко по между ни приключи отдавна, но никога няма да забравя, както и ти знаем го и двамата. Това което преживяхме, не се забравя.
Болката, която си причинихме взаимно, никога няма да я забравим. И никога няма да преглътнем гордоста си.
Сега се опитваме да се заменим. Хахх странно не ни се получава.
Виждам жените ти .. Сриозно ли?!? Та те не притежават никакви качества. Безлични.
Безинтересни. За колко време,седмица, две, три или месец, осъзнаваш, че не може да ме замени?!?
Скъпи всичко между нас няма как с лека ръка да захвърлиш.
Напиеш ли се ме търсиш. Приятели уж сме, излизаме, хахахх ...
Всички ни гледат знаят за това, което сме преживяли. Само както им кажем, че всичко е приключило, че няма нищо. Просто приятели сме. Никой не вярва.
Та дори самият ти не си вярваш. Приятелите ти казват "Заеби я, няма смисъл" ти им вярваш. Толкова лесно те манипулират. Интересува те мнението на другите. Мамка му..
Защо? Защо толкова ти пука какво ще кажат хората?!?
Е така или иначе всичко вече е свършено. Измъчвайки се с други продължаваме напред. Нека да не се връщаме в миналото. Не ми припомняй какво сме имали. Не ми напомняй за общите ни цели, мечти и планове. Знаеш ли защо? Защото ме боли, че всичко захвърлихме на вятъра. Едни празни приказки и надежди.
Сега с теб сме просто приятели, които някога били са много повече от "просто приятели".




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: pettya
Категория: Тя и той
Прочетен: 33908
Постинги: 24
Коментари: 3
Гласове: 22
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930